Klantenservice
Kunnen we je ergens mee helpen, of heb je een vraag?
Wij zijn er voor je!
Vanmorgen een storing ervaren?
Mogelijk heb je vanmorgen ervaren dat het bedienen van je alarmsysteem met de App niet, maar met de afstandbediening en het bedieningspaneel wél werkte. We hebben direct actie ondernomen en deze storing verholpen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Veelgestelde vragen
Vragen over het gebruik van WoonVeilig? We hebben alle veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.
Contact
Je kunt ons op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur bereiken op
telefoonnummer: 088 - 383 88 38.
E-mail: klantenservice@woonveilig.nl
Beveiligingsadvies voor jouw huis?
Heb je nog geen WoonVeilig alarmsysteem en wil je weten wat je voor jouw woning nodig hebt om het goed te beveiligen? Gebruik dan onze handige beveiligingsadviesmodule zodat je eenvoudig kan bepalen wat er precies voor jouw woning nodig is en ontvang direct een persoonlijk beveiligingsadvies.
Verhuizen
Ga je binnenkort verhuizen? WoonVeilig helpt jou graag met de WoonVeilig Verhuisservice bij het beveiligen van jouw nieuwe woning.
Of je jouw alarmsysteem achterlaat in de oude woning of het meeneemt naar jouw nieuwe woning, in beide gevallen kunnen we je helpen! Klik hier voor meer informatie.
Betrouwbare bezorging
Op werkdagen voor 23:45 uur besteld? PostNL zorgt er dan voor dat je WoonVeilig al de volgende dag in huis hebt.
Veilig betalen
In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard) of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving. Ook is het mogelijk om onder rembours te bestellen.
4 jaar Garantie
WoonVeilig geeft 4 jaar garantie op alle producten. Heb je een probleem? neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice. Wij lossen het graag voor je op.
Handleiding
Het WoonVeilig Alarmsysteem installeren of wil je een extra accessoire in gebruik nemen? Installatie is heel eenvoudig.
Liever niet zelf installeren?
Het WoonVeilig Alarmsysteem is zeer eenvoudig zelf te installeren. Toch liever niet zelf installeren? Laat de installatie dan over aan één van onze installatiepartners bij u in de buurt.
Hoe zeg ik WoonVeilig op?
Wil je overstappen op de gratis Basisdienst of een dienst opzeggen? Klik hier en ga naar het tabblad 'mijn account' om dit direct zelf te regelen.
Klachtenprocedure
WoonVeilig streeft er altijd naar om de best mogelijke dienstverlening te leveren. Mocht er toch iets niet geheel naar wens zijn dien dan een klacht bij ons in.
e-mail: klantenservice@woonveilig.nl
Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.
Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.
Start mijn adviesaanvraag1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?
Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.
Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.
Vorige2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?
Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.
Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.
Vorige3. Wat vind je nog meer van belang voor jouw huisbeveiligingsoplossing?
Kies uit: (meerdere antwoorden mogelijk)
Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.
Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.
Vul een geldig e-mailadres in.
Jouw advies wordt samengesteld
Bedankt voor het invullen van jouw gegevens
Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld. Heb je vragen over jouw beveiligingsadvies of over de installatie van WoonVeilig dan kun je hieronder ook direct een belafspraak inplannen met een van onze beveiligingsexperts.
Maak direct een belafspraak met onze beveiligingsexpert Ga direct naar mijn beveiligingsadvies