Klantenservice

Contact
Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Wij staan voor je klaar om je van dienst te zijn.
Telefoon: op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur op telefoonnummer 088-383 88 38.
e-mail: klantenservice@woonveilig.nl
Bezorging van je bestelling door PostNL tijdens de Corona periode
Natuurlijk streeft onze logistiek partner PostNL er naar om je bestelling op tijd te bezorgen, maar door de huidige situatie met het Corona virus kan het voorkomen dat je bestelling toch met wat vertraging door PostNL wordt bezorgd. Op voorhand bieden wij je hiervoor onze excuses aan en vragen wij om je begrip.

Veelgestelde vragen
Vragen over het gebruik van WoonVeilig? We hebben alle veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.

Beveiligingsadvies
Wil je weten welke melders je voor jouw woning nodig hebt? Gebruik dan onze handige beveiligingsadviesmodule zodat je eenvoudig kan bepalen wat er voor jouw woning nodig is.

Betrouwbare bezorging
Op werkdagen voor 23:45 uur besteld? PostNL zorgt er dan voor dat je WoonVeilig al de volgende dag in huis hebt.

Veilig betalen
In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard) of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving. Ook is het mogelijk om onder rembours te bestellen.

4 jaar Garantie
WoonVeilig geeft 4 jaar garantie op alle producten. Heb je een probleem? neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice. Wij lossen het graag voor je op.

Handleiding
Het WoonVeilig Alarmsysteem installeren of wil je een extra accessoire in gebruik nemen? Installatie is heel eenvoudig.

Liever niet zelf installeren?
Het WoonVeilig Alarmsysteem is zeer eenvoudig zelf te installeren. Toch liever niet zelf installeren? Laat de installatie dan over aan één van onze installatiepartners bij u in de buurt.

Wijzigingen of verhuizen
Wil je een wijziging doorgeven in je persoonlijke gegevens? Deze kan je zelf aanpassen binnen je persoonlijke WoonVeilig omgeving.

WoonVeilig dienst(en) aanpassen?
Je kunt jouw WoonVeilig diensten altijd eenvoudig aanpassen aan jouw persoonlijke situatie. Je kunt dit direct zelf regelen via de speciale dienstenpagina in je WoonVeilig account via de volgende link: klik hier.
Dus als je bijvoorbeeld wilt switchen naar de WoonVeilig Beveiligingsdienst of de WoonVeilig Videobeveiligingsdienst wilt activeren, log dan in op je WoonVeilig account en pas daar vervolgens de WoonVeilig dienst(en) aan zoals jij dat wilt. Uiteraard ontvang je na aanpassing een bevestigingsmail.
Meer weten over het aanpassen van je WoonVeilig dienst(en)? Neem dan contact met ons op.

Klachtenprocedure
WoonVeilig streeft er altijd naar om de best mogelijke dienstverlening te leveren. Mocht er toch iets niet geheel naar wens zijn dien dan een klacht bij ons in.
e-mail: klantenservice@woonveilig.nl