Veelgestelde vragen
Hieronder vind je per onderwerp de meest gestelde vragen.
Vind je geen antwoord op jouw vraag, neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Ben je al WoonVeilig gebruiker en heb je een gebruikersvraag? Klik dan hier.
Algemene vragen
WoonVeilig is een betrouwbaar alarmsysteem om zelf je huis mee te beveiligen tegen brand, inbraak of lekkage.
Omdat het beveiligingssysteem aan je internetverbinding wordt gekoppeld, kun je overal ter wereld via internet je huis en alarmsysteem in de gaten houden en beheren.
Bovendien word je bij een melding altijd gewaarschuwd via sms, telefoon en/of e-mail.
Doordat WoonVeilig gebruik maakt van het internet en volledig geautomatiseerd werkt, is het een stuk voordeliger dan andere systemen. Ook is een vaste telefoon niet meer nodig.
Het alarmsysteem is door iedereen zelf thuis te installeren: in minder dan een uur en zonder te boren of draden te trekken – daarmee is de volgende grote besparing snel gerealiseerd.
Omdat WoonVeilig overtuigd is van de kwaliteit van haar dienstverlening werkt WoonVeilig ook niet met lange verplichtingen: het abonnement is maandelijks opzegbaar. De maandelijkse beveiligingsdienst kost € 8,95 p/m (incl. BTW). Dit is een vast bedrag, ongeacht het aantal alarmmeldingen.
Alles bij elkaar genomen biedt WoonVeilig een van de meest betrouwbare en uitgebreide beveiligingsdiensten van Nederland en is tegelijkertijd zo'n 60% goedkoper dan andere alarmsystemen.
WoonVeilig wordt mogelijk gemaakt door NVD Beveiligingsgroep. NVD beveiligingen in Haarlem is het langst bestaande, zelfstandige beveiligingsbedrijf van Nederland. Al honderd jaar, zeven dagen in de week, 24 uur per dag staan bijna 500 medewerkers garant voor betrouwbare dienstverlening. Kijk voor meer informatie over NVD Beveiligingsgroep op www.nvd.nl.
De WoonVeilig beveiligingsdienst houdt 24 uur per dag je huis goed in de gaten.
Bij een alarmmelding worden jij en je contactpersonen door ons direct gewaarschuwd per sms, telefoon en/of e-mail. Zo kan er direct actie ondernomen worden om verdere schade te voorkomen.
In het geval van een inbraakalarm zal de eerste contactpersoon direct gewaarschuwd worden. Vervolgens worden de andere contactpersonen achtereenvolgens geïnformeerd met een interval van 90 seconden.
In geval van een brand- of paniekalarm worden direct alle contactpersonen tegelijk gewaarschuwd.
Ja. In de WoonVeilig Huiscentrale (onderdeel van het alarmsysteem) is een zeer luide sirene ingebouwd (104 db).
De sirene kan je eenvoudig in- of uitschakelen via de WoonVeilig App. Hierdoor kan je jouw WoonVeilig alarmsysteem instellen als stil alarm of als luid alarm.
Tevens bestaat er de mogelijkheid om het alarmsysteem eenvoudig en draadloos uit te breiden met extra binnensirenes en een buitenalarmlicht. Zo kunnen je buurtbewoners en eventuele hulpdiensten direct zien waar er alarm is geslagen.
Om te beginnen heb je het WoonVeilig Alarmsysteem nodig. Het WoonVeilig Alarmsysteem biedt in de meeste gevallen voldoende bescherming tegen inbraak voor de begane grond van een huis of voor een appartement.
Je breidt het alarmsysteem eenvoudig uit met extra draadloze accessoires zoals een rookmelders, lekkagemelders, beveiligingscamera's en extra inbraakmelders.
Wil je weten welke melders je voor jouw woning nodig hebt? Bekijk dan ons online beveiligingsadvies.
Daarnaast kan je het huis extra comfortabel maken door het alarmsysteem eenvoudig uit te breiden met Slimme Stekkers. Hiermee kan je de verlichting automatisch laten regelen op basis van de stand van je alarmsysteem. In een handomdraai zorg je voor extra comfort, extra veiligheid en bespaar je ook nog eens energie.
De dienst voorziet in het automatisch waarschuwen van contactpersonen zoals je buren, vrienden en familie en jijzelf. Wanneer deze contactpersonen verdachte zaken signaleren kunnen zij direct contact opnemen met hulpdiensten zoals de politie of brandweer. Natuurlijk alleen in de gevallen wanneer zelf ingrijpen niet mogelijk is.
Met de WoonVeilig Camera wordt er in geval van een alarm direct een beeldopname gestuurd naar je mobiele telefoon. Door middel van deze opname kun je op afstand zien wat er gebeurt en indien nodig direct hulpdiensten inschakelen.
Nee. Voor de WoonVeilig Beveiligingsdienst betaal je een vast bedrag van € 8,95 per maand, ongeacht het aantal alarmmeldingen per SMS, telefoon of e-mail.
Bovendien is het alarmsysteem aangesloten via je eigen internetverbinding. Een los mobiel abonnement of een vast telefonieabonnement is voor de doormeldingen dus ook niet nodig. Geen verrassingen dus.
Alle WoonVeilig melders maken gebruik van de betrouwbare 868 MHz frequentie. Dit is een speciaal voor beveiligingsapparatuur gereserveerde frequentie en is ongevoelig voor storing door andere apparatuur.
Ja, alle gegevens worden op een veilige server in Nederland bewaard en zijn alleen toegankelijk middels een zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord. De beheerders van de website hebben ook geen toegang tot deze gegevens.
De website is beschermd middels SSL (Secure Socket Layering) zodat toegang van buitenaf onmogelijk is.
Ja, overal waar je toegang hebt tot het internet kun je het alarmsysteem bedienen.
Tevens kun je het alarm aan en uitzetten via je mobiele telefoon via de gratis WoonVeilig App.
Je WoonVeilig Alarmsysteem is voor jou dus overal ter wereld eenvoudig toegankelijk.
Alle producten van WoonVeilig worden standaard geleverd met hoogwaardige batterijen.
De batterijen gaan gemiddeld zo’n 2-4 jaar mee. Dit is met name afhankelijk van de situatie en de plaats waar de melder is geïnstalleerd. De batterij van een bewegingsmelder in een drukke ruimte zal eerder leeg zijn dan een bewegingsmelder op zolder waar dagelijks bijna geen bewegingen zijn. Dit geldt ook voor deur-/raamcontacten. Bij de voordeur is deze veel sneller leeg dan een deur-/raamcontact van een balkondeur op de eerste verdieping. Voor accessoires zoals het bedieningspaneel geldt hetzelfde. Hoe intensiever het gebruik hoe sneller de batterij moet worden vervangen.
Je kunt de batterijen zelf vervangen. In onze webshop staan de specificaties van alle batterijen per accessoire. Hier kan je ze ook meteen bestellen. In de handleiding van de accessoire staat hoe je de batterij vervangt.
WoonVeilig is zeer betrouwbaar. We houden 24 uur per dag 7 dagen per week en iedere minuut het alarmsysteem en de internetverbinding in de gaten. Mocht de internetverbinding storing geven dan melden we dat meteen.
De huiscentrale bevat ook een noodstroomvoorziening. In geval van een stroomstoring zal het alarmsysteem gedurende 8 uur operationeel blijven. Het alarmsysteem kan daarom zonder stroom toch een sirene afgeven tijdens een alarm.
Het alarmlicht, de paniekknop en de lekkagemelder zijn geschikt voor buitengebruik. Alle andere accessoires zijn op dit moment enkel bedoeld voor binnengebruik.
Heb je een huisnummer met een toevoeging? Zorg dan dat je bij het inloggen exact dezelfde combinatie gebruikt. Als je bijvoorbeeld bij de registratie huisnummer 123 - 3 heeft geregistreerd, dan moet je ook bij het inloggen deze spaties aanhouden. Huisnummer 123-3 wordt dan niet geaccepteerd. Weet je niet zeker hoe je jouw huisnummer hebt geregistreerd? Log dan direct in op je persoonlijke WoonVeilig pagina om je huisnummercombinatie te bekijken.
Op alle WoonVeilig producten die zijn aangesloten op een actieve WoonVeilig beveiligingsdienst is een garantietermijn van 4 jaar van toepassing. Voor batterijen en stickers geldt deze garantietermijn niet.
Op het moment dat een product niet voldoet aan de te verwachte eigenschappen dien je contact op te nemen met de WoonVeilig klantenservice. De garantie die WoonVeilig geeft staat altijd boven andere garantieafspraken, bijvoorbeeld die een winkel eventueel heeft gemaakt. De garantie van WoonVeilig geldt ook onverminderd de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Je gegevens worden online goed beveiligd door middel van de SSL-encryptie. Dit zorgt ervoor dat onze systemen goed beschermd zijn en je privacy gewaarborgd wordt. Voor meer informatie over je privacy bekijk dan onze privacyverklaring.
Bij WoonVeilig ontvang je de Beveiligingsdienst altijd de eerste maand gratis. Na deze maand kan je kiezen voor de Basisdienst. Als je geen keuze maakt dan blijf je gebruik maken van de Beveiligingsdienst. De Beveiligingsdienst wordt maandelijks of jaarlijks via automatisch incasso geïncasseerd. Daarom vragen wij tijdens de registratie altijd om je IBAN.
Bestellen, betalen en retourneren
Nee. De dienst is maandelijks opzegbaar. Je zit dus nergens aan vast.
Om een bestelling te plaatsen ga je naar onze shop, klik op het product naar keuze en klik op de knop 'Bestel nu'. Controleer de gegevens en winkel verder of klik op bestellen om af te rekenen. Geef je naam en adresgegevens in en vink aan dat je akkoord gaat met de leveringsvoorwaarden & algemene voorwaarden van WoonVeilig. Kies vervolgens de betaalmethode van je keuze. Bevestig daarna je bestelling en klik op 'Afrekenen'.
Als je een bestelling meteen wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice. Zij kunnen beoordelen of het nog mogelijk is de bestelling te annuleren en niet te verzenden.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Hiervoor dien je WoonVeilig op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van het WoonVeilig herroepingsformulier of door direct contact op te nemen met de WoonVeilig klantenservice. Het Europees modelformulier voor herroeping vind je onderaan de algemene voorwaarden en hier.
Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De producten dien je onbeschadigd, compleet, indien redelijkerwijze mogelijk in de originele verpakking te retourneren. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
Voor gratis retourneren gaat retourzending altijd in overleg met WoonVeilig. Na contact met de WoonVeilig klantenservice krijg je een retournummer en informatie over het retourzenden. De betaalde aankoopprijs (inclusief verzendkosten) zal door WoonVeilig zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst (bijvoorbeeld middels het herroepingsformulier), worden teruggestort op het rekeningnummer van de klant. Kosten van de retourzending worden enkel vergoed als er gebruik wordt gemaakt van het antwoordnummer. De kosten van ongefrankeerde of onaangemelde zendingen worden in mindering gebracht op het retourbedrag. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat WoonVeilig niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een 3S-nummer (track en trace nummer) en bewaar deze goed.
Op dit moment levert WoonVeilig alleen in Nederland. Je kan het WoonVeilig alarmsysteem wel in het buitenland aansluiten.
Wil je het systeem in het buitenland geleverd krijgen of wil je het in een andere taal gebruiken? Kijk dan bovenaan de pagina van deze website of jouw land en taal erbij staat of neem contact op met de WoonVeilig klantenservice. In het buitenland is WoonVeilig bekend onder de merknaam Egardia.
Bij een bestelwaarde van meer dan € 50,- betaal je bij WoonVeilig geen verzendkosten. In andere gevallen zijn onze verzendkosten voor afleveradressen in Nederland € 9,95 inclusief BTW per bestelling of € 3,95 bij bestelling van uitsluitend batterijen. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen als het artikel niet meer leverbaar is. Als je al betaald hebt, dan storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
Wij incasseren de vergoeding voor de WoonVeilig diensten maandelijks aan het begin van iedere kalendermaand op basis van de incassomachtiging die je hebt afgegeven tijdens de registratie. Je ontvangt standaard geen factuur als onderdeel van de WoonVeilig dienstverlening. Indien je een maandelijkse factuur wenst kun je dit aangeven middels een e-mail aan onze klantenservice (klantenservice@woonveilig.nl).
In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard en American Express), Paypal of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving.
Ook is het mogelijk om na levering van de bestelling te betalen. Kies in dat geval voor achteraf betalen met Riverty.
Wil je anders betalen? Of wil je eerst met een van onze medewerkers spreken? Bel ons dan. De WoonVeilig Klantenservice is bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur op nummer 088 - 383 88 38 (lokaal tarief). Wij helpen je graag verder.
iDEAL
Betalen met iDEAL is eenvoudig betalen met internetbankieren bij je eigen bank. Selecteer na keuze van iDeal je eigen bank. Je wordt vervolgens doorverwezen naar je eigen bankomgeving. Na inloggen wordt je gevraagd akkoord te geven op de betaling en keer je uiteindelijk terug op de orderbevestigingspagina van WoonVeilig.
- WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met iDeal.
- Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!
Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
Om te kunnen betalen met een creditcard moet je het nummer van de creditcard, CVC-code, naam kaarthouder en vervaldatum invoeren. Zodra je jouw online bestelling betaalt met een creditcard dan worden jouw creditcardgegevens gecodeerd verzonden. Op deze manier zijn jouw gegevens beveiligd tegen misbruik van derden. Je creditcardgegevens worden door onze partner Buckaroo opgeslagen en uitsluitend aan de betrokken creditcardmaatschappij doorgegeven. WoonVeilig slaat jouw creditcardgegevens niet op. Zodra jouw betaling correct is ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
- WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met Creditcard.
- Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!
PayPal
Om gebruik te kunnen maken van PayPal moet je je eerst eenmalig registreren bij PayPal. Je maakt een gratis PayPal-account aan en koppelt deze aan jouw bankrekening of creditcard. Bij de betaling van je bestelling kies je voor PayPal en kom je terecht op de beveiligde Paypal website. Je logt in op je PayPal account met je e-mailadres en wachtwoord om de betaling te controleren en te bevestigen. Zodra je betaling correct is ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
- WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met PayPal.
- Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!
Vooruitbetaling door middel van een bankoverschrijving
WoonVeilig berekent geen extra transactiekosten wanneer je betaalt met een bankoverschrijving. Indien je kiest voor een bankoverschrijving dan ontvang je per e-mail de betalingsgegevens van je bestelling. Je kan het totaalbedrag van je bestelling overmaken op de bankrekening van onze betalingspartner Buckaroo onder vermelding van het Buckaroo referentienummer en het WoonVeilig ordernummer. Zodra jouw betaling correct is ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Riverty
Kies je voor Riverty dan betaal je achteraf, nadat je de bestelling ontvangen hebt. Zodra de bestelling geleverd is, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. Deze kan je direct via de betaalknop of binnen 14 dagen voldoen.
Riverty voert voor WoonVeilig het volledige achteraf betaalproces uit. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.
- WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met Riverty.
- Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!
Ja. Het WoonVeilig alarmsysteem en de extra accessoires worden bezorgd door PostNL. Zodra je bestelling in behandeling is genomen door ons logistiek centrum ontvang je een e-mail om de status van je bestelling te volgen en kan je dit via de Track & Trace pagina van PostNL bekijken.
Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL. Nadat je besteld hebt, ontvang je per e-mail de status van de levering. In een van deze e-mails zie je een trackingnummer van de bestelling. Met dit nummer kun je op de site van PostNL het verzendtraject van je pakket volgen.
Wanneer je niet thuis bent, dan biedt PostNL de zending de volgende werkdag een tweede maal aan. Hierbij laat PostNL telkens een kennisgeving achter in de brievenbus. Zo weet je dat er op die dag een zending werd aangeboden en wanneer de volgende aanbieding zal plaatsvinden. Bij de tweede aanbiedpoging geen gehoor? Dan komt PostNL een derde maal langs. Ook nu laat PostNL een bericht achter in de brievenbus. Kan je pakket niet afgeleverd worden, dan wordt de zending afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt waar je het gedurende 3 weken kunt afhalen. Hierna wordt het teruggestuurd naar WoonVeilig. Na ontvangst van de retour bij WoonVeilig wordt het betaalde bedrag binnen 14 dagen gecrediteerd.
Bestel je op werkdagen voor 23:45 uur 's avonds dan verzenden wij je bestelling dezelfde dag en streven wij ernaar om je bestelling de volgende dag al te bezorgen. Maak je gebruik van vooruitbetaling, in plaats van iDeal of creditcard? Dan kan de bezorging een dag langer duren.
Binnenlands afleveradres
Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Nadat je besteld hebt ontvang je een aantal e-mails met de status van de levering. In één van deze e-mails zie je een trackingnummer met je bestelling. Met dit nummer kun je op de site van PostNL het verzendtraject van je pakket volgen.
Niet thuis
Wanneer je niet thuis bent, dan biedt PostNL de zending de volgende werkdag een tweede maal aan. Hierbij laat PostNL telkens een kennisgeving achter in de brievenbus. Zo weet je dat er op die dag een zending werd aangeboden en wanneer de volgende aanbieding zal plaatsvinden. Bij de tweede aanbiedpoging geen gehoor? Dan komt PostNL een derde maal langs. Ook nu laten ze een bericht na in de de brievenbus. Kan je pakketje niet afgeleverd worden, dan wordt de zending retour gestuurd naar het dichtstbijzijnde collectiepunt waar je het gedurende 3 weken kunt afhalen. Hierna wordt het teruggestuurd naar WoonVeilig. Na ontvangst van de retour bij WoonVeilig wordt het betaalde bedrag binnen 30 dagen gecrediteerd.
Buitenlands afleveradres
Je kunt geen beveiligingsapparatuur / elektronica (en alle hierbij behorende accessoires), in het buitenland laten bezorgen. Buiten de EU zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien je wilt weten in hoeverre je deze rechten moet betalen, dien je contact op te nemen met de douane van het betreffende land.
Ja. Alle prijzen zijn vermeld in euro's en inclusief 21% btw.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Hiervoor dien je WoonVeilig op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van het WoonVeilig herroepingsformulier of door direct contact op te nemen met de WoonVeilig klantenservice. Het Europees modelformulier voor herroeping vind je onderaan de algemene voorwaarden en hier.
Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De producten dien je onbeschadigd, compleet, indien redelijkerwijze mogelijk in de originele verpakking te retourneren. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
Gratis retourneren altijd in overleg met WoonVeilig:
Voor gratis retourneren gaat retourzending altijd in overleg met WoonVeilig. Na contact met de WoonVeilig klantenservice krijg je een retournummer en informatie over het retourzenden naar ons retouradres: antwoordnummer 291, 4200 VB te Gorinchem. De betaalde aankoopprijs (inclusief verzendkosten) zal door WoonVeilig zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst (bijvoorbeeld middels het herroepingsformulier), worden teruggestort op je rekening. Kosten van de retourzending worden enkel vergoed als er gebruik wordt gemaakt van het antwoordnummer. De kosten van ongefrankeerde of onaangemelde zendingen worden in mindering gebracht op het retourbedrag. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat jij de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat WoonVeilig niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een 3S-nummer (track en trace nummer) en bewaar deze goed.
Retouradres:
WoonVeilig B.V., Antwoordnummer 291, 4200 VB Gorinchem
De betaalde aankoopprijs (inclusief verzendkosten) zal door WoonVeilig zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, na ontbinding van de koopovereenkomst (bijvoorbeeld middels het herroepingsformulier), worden teruggestort op het opgegeven rekeningnummer. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij je bestelling hebt betaald. Kosten van de retourzending worden enkel vergoed als er gebruik wordt gemaakt van het antwoordnummer. De kosten van ongefrankeerde of onaangemelde zendingen worden in mindering gebracht op het retourbedrag. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Installatie van WoonVeilig
Ja. De dienst werkt met iedere goed functionerende breedband internetverbinding. Zijn er erg vaak storingen op je internetverbinding dan moet je contact opnemen met je internet service provider. WoonVeilig signaleert wanneer je internetverbinding niet goed functioneert. Je krijgt dan meteen een waarschuwing.
Natuurlijk kan je altijd contact opnemen met de WoonVeilig Klantenservice. Wij helpen je graag bij het oplossen van eventuele problemen.
Zonder obstakels kunnen de accessoires een afstand van 100 meter overbruggen. In sommige gevallen kunnen dikke muren en andere obstakels het bereik beperken. Het bereik is dan eenvoudig te vergroten door middel van de WoonVeilig Versterker.
Alle WoonVeilig melders maken gebruik van de betrouwbare 868 Mhz frequentie. Dit is een speciaal voor beveiligingsapparatuur gereserveerde frequentie en is ongevoelig voor storing door andere apparatuur.
Je kunt 160 accessoires aanmelden op het WoonVeilig Alarmsysteem. Tevens kun je daarnaast 4 camera's, 2 versterkers en 16 Slimme Stekkers toevoegen.
Ja. Hoewel het systeem eenvoudig zelf kan worden geïnstalleerd, kan het alarmsysteem en eventuele extra accessoires ook door een professioneel installatiebedrijf worden geïnstalleerd. Zoek hier een installateur bij jou in de buurt.
Installeer je het alarmsysteem zelf en kom je ergens niet uit? Neem dan gewoon contact met ons op. De WoonVeilig Klantenservice staan klaar om je verder te helpen.
Voor WoonVeilig gelden de volgende minimum systeemvereisten:
• Breedband internetverbinding
• Vrije ethernetpoort op het breedbandmodem of de router
Indien je beschikt over een kabelmodem met slechts 1 netwerkaansluiting, breid het aantal netwerkaansluitingen dan eenvoudig uit met een router met DHCP functie. Op de router dient de DHCP functie geactiveerd te zijn. Een router is in de meeste computer- of elektronica zaken te verkrijgen tussen de € 25,- en de € 50,-.
Indien je beschikt over een kabelmodem met meerdere netwerkaansluitingen, dan kan je het aantal netwerkaansluitingen verder uitbreiden met een switch.
Het is belangrijk om alle apparatuur te resetten nadat een nieuwe router is geplaatst:
- Zet modem en router uit;
- Trek de voeding uit de WoonVeilig huiscentrale en zet de batterijschakelaar aan de zijkant op ‘UIT’;
- Wacht nu 90 seconden voordat de modem weer aanzet wordt;
- Zodra op de modem het ‘Online’ lampje continu brandt kan de router weer aanzetten worden;
- Heeft de router opnieuw verbinding, zet dan de batterijschakelaar van de huiscentrale weer op ‘AAN’ en sluit de stroom weer aan op de huiscentrale;
- Op de huiscentrale brandt het onderste lampje (Online) continu groen en na 11 minuten ontvang je automatisch een melding dat de internetverbinding is hersteld.
Ja. Je kan tot maximaal 4 WoonVeilig camera’s aansluiten. Voor het aansluiten van meerdere camera’s heb je een breedband internetverbinding nodig. Hoe hoger de uploadsnelheid van de internetverbinding des te meer camera’s je kunt aansluiten.
Het abonnement voor de cameradienst van € 4,- extra per maand is niet afhankelijk van het aantal camera's. Je kan hiermee dus gerust tot 4 camera's tegelijk aansluiten.
Gebruik van WoonVeilig
Als er sprake is van een stroom- of internetstoring dan ontvangt de eerste contactpersoon een systeemmelding. Afhankelijk van de instellingen ontvangt deze contactpersoon de systeemmelding telefonisch, per SMS en/of per e-mail.
Bovendien beschikt het WoonVeilig alarmsysteem over een noodstroomvoorziening. In geval van een stroom- of internetstoring blijft het systeem alles registreren en blijft de sirene actief. Zodra de storing is verholpen, zorgt het WoonVeilig alarmsysteem ervoor dat alle eventuele meldingen alsnog worden toegevoegd in het logboek van je persoonlijke WoonVeilig omgeving.
Ja. Je kan zelf instellen welke melders moeten werken als je thuis bent.
Wanneer je gaat slapen kan je bijvoorbeeld alleen de melders beneden inschakelen zodat je boven ongestoord rond kunt lopen.
Ook kan je deur-/raamcontacten uitschakelen wanneer je graag met een open deur of raam slaapt.
De rook- en lekkagemelders werken altijd.
De WoonVeilig bewegingsmelders zijn huisdiervriendelijk. Daarom reageren ze niet op huisdieren lichter dan 38 kilo wanneer ze niet hoger komen dan 1 meter. Boven de 1 meter reageert de melder niet tot een gewicht van 18 kilo. Als huisdieren te dicht bij de melder komen, dan kan de melder alsnog een alarm veroorzaken.
In de installatiehandleiding wordt uitgelegd hoe je bewegingsmelders plaatst om een vals alarm door huisdieren te voorkomen.
Wanneer je de WoonVeilig Beveiligingsdienst stopzet dan kun je gebruik maken van de gratis WoonVeilig Basisdienst. Je ontvangt dan op 1 smartphone waar de WoonVeilig App op is geïnstalleerd een pushbericht bij alarmmeldingen. Voor alle mogelijkheden van de gratis basisdienst vindt je een overzicht op de volgende pagina: kostenoverzicht
Voor een betrouwbare beveiliging adviseert WoonVeilig het alarmsysteem echter altijd te gebruiken in combinatie met de WoonVeilig beveiligingsdienst.
Nadat de beveiligingsdienst is beëindigd kan het systeem worden overgedragen aan iemand anders. De nieuwe eigenaar kan het systeem vervolgens weer direct aanmelden.
Kijk hier voor alle voordelen van de WoonVeilig Beveiligingsdienst
Ja. De WoonVeilig Camera werkt zowel bedraad als draadloos. Je kunt dus kiezen. Kies je voor draadloos dan moet je wel over een draadloos (Wifi) internet modem of router beschikken. De meeste huishoudens in Nederland hebben een draadloos modem. De camera heeft natuurlijk ook stroom nodig. Hiervoor wordt een stroomkabel meegeleverd.
Ja. WoonVeilig bied je verschillende manieren om je alarmsysteem in en uit te schakelen.
Naast de bediening in huis met afstandsbediening of met het bedieningspaneel bedien je het alarmsysteem van overal ter wereld eenvoudig met de WoonVeilig App of via jouw persoonlijke WoonVeilig omgeving op het internet. Ook kan je het alarmsysteem direct in- en uitschakelen door het sturen van een SMS bericht met persoonlijke code.
Het alarm kan aan of uit worden geschakeld door het sturen van een sms-bericht. Het nummer waar je het bericht naartoe moet sturen is: +31 6 2280 7092 Om het alarm aan te zetten SMS dan: AAN spatie [huiscentrale ID], bijvoorbeeld: AAN 001234 Om het alarm uit te zetten SMS dan: UIT spatie [huiscentrale ID], bijvoorbeeld: UIT 001234 De huiscentrale ID is in de persoonlijke WoonVeilig omgeving te vinden onder het tabblad 'Alarmsysteem' onder het kopje 'Locatie huiscentrale'.
Voor het versturen van een SMS bericht, om het alarmsysteem aan of uit te zetten, kan je mobiele telefoon aanbieder extra kosten in rekening brengen. Informeer naar de SMS tarieven bij je mobiele telefoon aanbieder.
Met de WoonVeilig Buitensirene met Alarmlicht kan van buitenaf worden gezien of het alarm is aan- of uitgeschakeld. Zodra het alarm is aangezet licht de WoonVeilig Buitensirene met Alarmlicht driemaal op. Als het alarm wordt uitgezet zal deze van links naar rechts knipperen. De WoonVeilig Buitensirene met Alarmlicht kan naast lichtsignalen ook pieptonen geven. Een pieptoon bij het aanzetten van het alarmsysteem en 2 pieptonen als het alarm wordt uitgezet. Zo kan je direct controleren of het alarmsysteem correct is aan- of uitgezet. Hoe je wil dat de WoonVeilig Buitensirene met Alarmlicht reageert bij het aan- of uitschakelen van het alarmsysteem is volledig instelbaar.
Ja. Je kunt overal ter wereld gebruik maken van de diensten van WoonVeilig.
Hiervoor heb je nodig:
- een Nederlands bankrekeningnummer (om het abonnement te betalen)
- een werkende internetverbinding in het buitenland (om het alarmsysteem te laten werken)
Nee. Indien er zich meerdere WoonVeilig alarmsystemen in je omgeving bevinden levert dit geen problemen op voor jouw WoonVeilig Alarmsysteem. De WoonVeilig accessoires communiceren met de huiscentrale via een gecodeerd signaal. Voor deze gecodeerde communicatie is vereist dat de accessoire is aangemeld op de desbetreffende huiscentrale.
Wij raden wel aan om een afstandsbediening te verwijderen uit de persoonlijke WoonVeilig omgeving indien deze is kwijtgeraakt. Zodra de afstandsbediening terug is gevonden kan je deze weer eenvoudig aanmelden op het WoonVeilig Alarmsysteem.
Op een WoonVeilig Alarmsysteem kan je maximaal 16 Slimme stekkers aansluiten.
Goed onderhoud is essentieel voor de betrouwbare werking van het alarmsysteem, de accessoires en de camera's. Zorg in ieder geval dat de apparatuur volgens de installatiehandleiding is geïnstalleerd. Gebruik onderstaande zaken als checklist voor goed onderhoud:
- Zorg dat de internetverbinding altijd werkt en dat er geen instellingen worden ingevoerd in de router of firewall die de communicatie tussen de huiscentrale en de WoonVeilig servers blokkeren;
- Zorg dat er voldoende uploadsnelheid is voor de camera’s (minimaal 1 Mb/s uploadsnelheid per camera);
- Zorg dat de WoonVeilig systeemberichten op worden gevolgd. Deze systeemberichten gaan over de beschikbaarheid internet, beschikbaarheid van stroom, batterij-status van de melders, bereikbaarheid van de melders en de upgrade van software. Met de upgrades van nieuwe software worden problemen hersteld, beveiligingsverbeteringen doorgevoerd en nieuwe functies toegevoegd. Het is dus belangrijk om deze upgrades zo snel mogelijk uit te voeren.
- Informeer je contactpersonen en bespreek de te ondernemen activiteiten bij een alarmsituatie;
- Voor de correcte werking van de app wordt aangeraden altijd de laatste versie te installeren.
WoonVeilig hanteert sinds 1 december 2017 een Faire Use Policy voor het bewaren van camerabeelden. Deze Fair Use Policy is in het leven geroepen om misstanden te voorkomen. Om er voor te zorgen dat we iedereen voordelige tarieven kunnen bieden moeten we excessen van anderen voorkomen en uitsluiten. Hiermee beschermen we onze klanten tegen te hoge tarieven. Een Faire Use Policy houdt in dat wanneer je veel meer opnames opslaat dan een gemiddelde klant, jij de 'Faire Use Policy' overschrijdt.
Wanneer je de Fair Use Policy bijna gaat overschrijden krijg jij van ons een waarschuwingsmail zodat je oude opnames kan verwijderen. Indien dit niet gebeurt en je de Fair Use Policy overschrijdt krijg je van ons een e-mail dat de Fair Use Policy is overschreden. Voor elke nieuwe opname die de camera maakt, wordt de oudste opname automatisch verwijderd.
WoonVeilig hanteert een zeer riante grens. Als je meer dan 5 maal het gemiddeld gebruik van andere gebruikers overschrijdt is dit excessief gebruik. Indien je toch een waarschuwingsmail van ons ontvangt kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice medewerkers kunnen je helpen om de camera zo aan te passen dat je in de toekomst de Fair Use Policy niet meer overschrijdt.
Gebruik Works With
WoonVeilig bewaakt 24 uur per dag je huis. Een slim huis start met een slim alarm. Met dit slimme alarm kan je ook apparaten van ‘anderen’ slimmer maken. Hiervoor ontwikkelt WoonVeilig het ‘Works with WoonVeilig’ programma. Dit programma zorgt ervoor dat je WoonVeilig-apparaten veilig en moeiteloos samenwerken met apparaten van derden die je dagelijks gebruikt. Binnen en buiten.
Je gebruikt door middel van de koppeling apparaten en diensten van anderen (derden) zodat je vooraf ook toestemming geeft voor het gebruik van jouw productgegevens en eventueel ook persoonlijke gegevens.
WoonVeilig kan niet instaan voor de veiligheid en garantie voor producten en diensten van derden. Op het moment dat je de koppeling legt gelden ook de privacy-voorwaarden van deze derde partij.
Bij vragen over producten, diensten en voorwaarden van derden dien je contact op te nemen met die derde. Je kunt te allen tijde de toestemming intrekken en de koppeling verbreken.
Works With Olisto is alleen beschikbaar voor klanten met de WoonVeilig Beveiligingsdienst.
Door je WoonVeilig Alarmsyteem te koppelen aan Olisto maak je het nog slimmer en de basis van je huisautomatisering. De koppeling zorgt namelijk dat je alarmsysteem samenwerkt met tal van andere slimme apparaten en diensten waarmee je jouw leven niet alleen veiliger maar ook makkelijker maakt.
Je stelt de koppeling tussen Olisto en je WoonVeilig Alarmsysteem in door de Olisto app te installeren op je mobiele telefoon vanuit de App Store of Google Play. Vervolgens creëer je een Olisto account, voegt het WoonVeilig kanaal toe, logt in op je WoonVeilig account en geeft Olisto toestemming.
Om je te inspireren en op weg te helpen hebben wij alvast een aantal functies (ook wel triggs genoemd) voor je gedefinieerd. Deze zijn te activeren door, na het maken van de koppeling met Olisto, je Olisto app te openen en het WoonVeilig kanaal te selecteren. Vervolgens kun je direct kiezen uit een van de gedefinieerde functies. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf een nieuwe functie te maken in de Olisto app met een apparaat of dienst naar keuze. Check hier hoe je dan te werk moet gaan.
Mocht je de koppeling tussen je WoonVeilig Alarmsysteem en Olisto ongedaan willen maken dan doe je dit in de Olisto app: open de app, selecteer het WoonVeilig kanaal en klik vervolgens op het prullenbak-icoontje rechts bovenaan. Nadat je de keuze bevestigd hebt is de koppeling ongedaan gemaakt.
Works With Toon is alleen beschikbaar voor klanten met een beveiligingsdienst.
Zorgeloos de deur uit? Stel je thermostaat automatisch lager in bij het volledig inschakelen van je alarmsysteem. Als je alarm is ingeschakeld, wordt je Toon stand automatisch op 'Weg' gezet. Als je alarm deels ingeschakeld is, wordt je Toon stand automatisch op 'Slapen' gezet. Als je alarm is uitgeschakeld, wordt je Toon stand automatisch op 'Thuis' gezet.
Je stelt de koppeling tussen je Toon en WoonVeilig Alarmsysteem gemakkelijk in via de WoonVeilig app onder het menu item 'Works With'. Kies vervolgens 'Toon'.
Ga naar je WoonVeilig app en kies voor Works With in het menu. Kies vervolgens Toon en klik op 'Verbinding met Toon verbreken'.
Controleer eerst of Toon over de laatste softwareversie beschikt. Je kunt Toon updaten door op Toon naar Menu, Instellingen, Software te gaan. Staat er achter de softwareversie de knop Update? Dan is er een nieuwe softwareversie voor Toon beschikbaar en kun je door op de knop Update te klikken deze installeren. Let op: Toon moet hiervoor wel met het internet verbonden zijn.
De volgende Hue-apparaten zijn momenteel compatibel en gecontroleerd met onze ‘Works With’:
- Philips Hue White and Colour (all generations)
- Philips Hue White E27 Hue White Bulbs (all generations)
3.Philips Hue Personal Wireless Lighting Single LED GU10 Light Bulb (all generations)
Je stelt de koppeling tussen je Philips Hue lampen en WoonVeilig Alarmsysteem eenvoudig in via de WoonVeilig app onder de knop Works With. Kies Philips Hue.
Laat met het Woonveilig alarmsysteem lijken alsof je thuis bent ook al ben je dat niet. Bij het aanzetten van het WoonVeilig alarmsysteem gaan de gekozen Hue lampen automatisch aan wanneer het donker is tot het geselecteerde tijdstip. Ook kun je in de ochtend de Hue lampen aan laten gaan totdat het licht wordt. Hierna gaan je Hue lampen automatisch weer uit.
Inbrekers houden niet van licht. Zeker niet van een rood knipperend waarschuwingslicht. Is er een alarmsituatie? Dan gaat de sirene af en worden jij en de buren gebeld en geven je Hue lampen automatisch een fel knipperend rood waarschuwingslicht (bij witte Hue lampen knipperen deze wit).
Download de app via Appstore voor IOS of via Google Play voor Android.
Ga naar je WoonVeilig app en kies in het menu 'Works with' en vervolgens 'Philips Hue'. Schakel de aanwezigheidssimulatie in. Selecteer vervolgens de lampen die je wilt gebruiken voor de aanwezigheidssimulatie en stel de begin en eindtijd in.
Ga naar je WoonVeilig app en kies in het menu voor 'Works with en vervolgens voor 'Philips Hue'. Schakel het waarschuwingslicht bij alarm in en selecteer de lampen die rood moeten knipperen wanneer het alarm afgaat.
Wanneer het alarm afgaat en het waarschuwingslicht is ingeschakeld gaan de geselecteerde lampen rood knipperen. De lampen stoppen met knipperen wanneer het alarm wordt uitgeschakeld.De persoonlijke instellingen van de lampen dienen opnieuw ingesteld te worden via de Philips Hue app.
Ga naar je WoonVeilig app en kies in het menu voor 'Works with' en vervolgens voor 'Philips Hue' en klik op 'Verbinding met Philips Hue verbreken'.
Alarmmeldingen uit jouw WoonVeilig Alarmsysteem laat je eenvoudig automatisch delen in jouw buurtgroep van Veiligebuurt.nl.
Zo stel je het in:
- Maak een extra contactpersoon aan met e-mailadres veiligebuurt@woonveilig.nl
- Download de Veiligebuurt-app (www.veiligebuurt.nl) en meld je aan
- Genereer een testalarm en check of het in de Veiligebuurt-app binnenkomt
Het adres dat je in WoonVeilig hebt ingesteld wordt gebruikt om de melding in de juiste buurtgroep terecht te laten komen.
In de Veiligebuurt-app zelf hoef je niets te doen om het alarmsysteem te koppelen. De camerabeelden van de WoonVeilig camera’s worden niet doorgezonden.
Smart Assist
Met de Smart Assist functie "Niemand thuis, alarm aan" schakelt WoonVeilig automatisch je alarmsysteem in als de laatste bewoner weg gaat. Ook wordt gelijktijdig een push bericht gestuurd aan alle bewoners om te melden dat het alarmsysteem automatisch is ingeschakeld.
De eerste bewoner die thuiskomt ontvangt als enige automatisch een verificatiebericht voor uitschakeling. Hiermee kan het alarmsysteem snel en eenvoudig worden uitgeschakeld.
Voor de Smart Assist functie "Niemand thuis, alarm aan" gebruikt WoonVeilig de telefoonlocatie van alle deelnemende bewoners.
Kijk voor meer informatie op www.woonveilig.nl/smart-assist
Ga in de WoonVeilig app naar “Instelling” en ga vervolgens naar “Thuislocatie”. Schakel de “Niemand thuis, alarm aan” functie in. Als je deze functie de eerste keer inschakelt is het goed om de “Thuiszone” te controleren, en om deze eventueel aan te passen. De “Thuiszone” staat standaard ingesteld in een cirkel van 500 meter rond het thuisadres.
Wonen er meerdere mensen in huis? Dan dient iedereen de WoonVeilig App te installeren op de mobiele telefoon en de functie “Niemand thuis, alarm aan” in te schakelen.
Het WoonVeilig Alarmsysteem gaat automatisch aan wanneer de laatste persoon, waarvan de locatie bekend is, het huis verlaat. Er wordt niet gekeken naar personen met een locatie onbekend. Dit is het geval als een bewoner geen gebruik maakt van de functie “Niemand thuis, alarm aan”.
Om onterechte alarmsysteem activaties te voorkomen adviseren we deze functie niet te gebruiken als niet iedereen deze functie heeft geactiveerd.
De functie “Niemand thuis, alarm aan” werkt op basis van geofencing. Geofencing is een virtuele afbakening van een geografisch gebied, in dit geval een cirkel om je huis. De laatste bewoner die dit gebied verlaat zet automatisch het WoonVeilig Alarmsysteem aan. De eerste bewoner die dit gebied binnenkomt ontvangt automatisch een verificatiebericht voor uitschakeling van het WoonVeilig Alarmsysteem.
Dit wordt mogelijk door zogenaamde “locatie services” op de smartphone. Apple en Google hebben in hun mobiele besturingssysteem geavanceerde software zitten, die kan bijhouden waar de telefoon zich bevindt. Zo kan er vastgesteld worden of een toestel, een vooraf ingesteld gebied binnenkomt, of verlaat, of erin verblijft. WoonVeilig maakt gebruik van deze “locatie services”.
WoonVeilig bewaart jouw locatie gegevens niet. WoonVeilig stelt enkel en alleen vast of een bewoner een vooraf ingesteld gebied binnenkomt, of verlaat, of erin verblijft.
WoonVeilig bewaart jouw locatie gegevens niet. WoonVeilig stelt enkel en alleen vast of een bewoner een vooraf ingesteld gebied binnenkomt, of verlaat, of erin verblijft.
Wanneer de functie “Niemand thuis, alarm aan” is ingeschakeld en de eerste bewoner, komt het ingestelde gebied binnen, dan wordt het WoonVeilig Alarmsysteem niet automatisch uitgeschakeld. Hiervoor ontvang je eerst een verificatiebericht voor uitschakeling van het WoonVeilig Alarmsysteem.
Ja. Ook als het WoonVeilig Alarmsysteem automatisch wordt ingeschakeld/uitgeschakeld wordt dit geregistreerd op de meldingenpagina. Ga in de WoonVeilig app naar “Meldingen” en zie wie het WoonVeilig Alarmsysteem inschakel/uitschakelt.
De bewoner heeft de functie “Niemand thuis, alarm aan” nog niet ingeschakeld of de locatiebepaling op de mobiele telefoon werkt niet goed genoeg waardoor de locatie van deze bewoner onbekend is. De functie “Niemand thuis, alarm aan” houdt geen rekening met personen met onbekende locatie.
-
Zorg voor een stabiele internet verbinding;
-
Maak gebruik van IOS 8 of hoger of Android 2.3;
- Maak geen gebruik van een VPN verbinding op je telefoon. De VPN verbinding op je telefoon kan de locatie services beïnvloeden waardoor de functie “Niemand thuis, alarm aan” mogelijk niet goed werkt.
Heb je nog een vraag die niet kan worden beantwoord met een van deze Veelgesestelde vragen? Neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice.
Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.
Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.
Start mijn adviesaanvraag1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?
Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.
Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.
Vorige2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?
Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.
Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.
Vorige3. Wat vind je nog meer van belang voor jouw huisbeveiligingsoplossing?
Kies uit: (meerdere antwoorden mogelijk)
Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.
Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.
Vul een geldig e-mailadres in.
Jouw advies wordt samengesteld
Bedankt voor het invullen van jouw gegevens
Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld. Heb je vragen over jouw beveiligingsadvies of over de installatie van WoonVeilig dan kun je hieronder ook direct een belafspraak inplannen met een van onze beveiligingsexperts.
Maak direct een belafspraak met onze beveiligingsexpert Ga direct naar mijn beveiligingsadvies