Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

Veilig Betalen

In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard en American Express), Paypal of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving.

Ook is het mogelijk om na levering van de bestelling te betalen. Kies in dat geval voor achteraf betalen met Riverty.

Wil je anders betalen? Of wil je eerst met een van onze medewerkers spreken? Bel ons dan. De WoonVeilig Klantenservice is bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur op nummer 088 - 383 88 38 (lokaal tarief). Wij helpen je graag verder.

iDeal

Betalen met iDEAL is eenvoudig betalen met internetbankieren bij je eigen bank. Selecteer na keuze van iDeal je eigen bank. Je wordt vervolgens doorverwezen naar je eigen bankomgeving. Na inloggen wordt je gevraagd akkoord te geven op de betaling en keer je uiteindelijk terug op de orderbevestigingspagina van WoonVeilig.

  • WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met iDeal.
  • Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!

Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)

Om te kunnen betalen met een creditcard moet je het nummer van de creditcard, CVC-code, naam kaarthouder en vervaldatum invoeren. Zodra je jouw online bestelling betaalt met een creditcard dan worden jouw creditcardgegevens gecodeerd verzonden. Op deze manier zijn jouw gegevens beveiligd tegen misbruik van derden. Je creditcardgegevens worden door onze partner Buckaroo opgeslagen en uitsluitend aan de betrokken creditcardmaatschappij doorgegeven. WoonVeilig slaat jouw creditcardgegevens niet op. Zodra jouw betaling correct is ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

  • WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met Creditcard.
  • Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!

PayPal

Om gebruik te kunnen maken van PayPal moet je je eerst eenmalig registreren bij PayPal. Je maakt een gratis PayPal-account aan en koppelt deze aan jouw bankrekening of creditcard. Bij de betaling van je bestelling kies je voor PayPal en kom je terecht op de beveiligde Paypal website. Je logt in op je PayPal account met je e-mailadres en wachtwoord om de betaling te controleren en te bevestigen. Zodra je betaling correct is ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

  • WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met PayPal.
  • Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!

Vooruitbetaling door middel van een bankoverschrijving

WoonVeilig berekent geen extra transactiekosten wanneer je betaalt met een bankoverschrijving. Indien je kiest voor een bankoverschrijving dan ontvang je per e-mail de betalingsgegevens van je bestelling. Je kan het totaalbedrag van je bestelling overmaken op de bankrekening van onze betalingspartner Buckaroo onder vermelding van het Buckaroo referentienummer en het WoonVeilig ordernummer. Zodra jouw betaling correct is ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Riverty

Kies je voor Riverty dan betaal je achteraf, nadat je de bestelling ontvangen hebt. Zodra de bestelling geleverd is, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. Deze kan je direct via de betaalknop of binnen 14 dagen voldoen.

Riverty voert voor WoonVeilig het volledige achteraf betaalproces uit. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.

  • WoonVeilig berekent geen transactiekosten wanneer je betaalt met Riverty.
  • Levering is direct. Op werkdagen voor 23:45 besteld betekent dus de volgende dag in huis!

Betaling jaarlijkse kosten WoonVeilig diensten

Wij incasseren de jaarlijkse vergoeding voor jouw WoonVeilig diensten op basis van de incasso machtiging en betaalmethode (iDeal, Mastercard, Visacard of Paypal) die je kiest tijdens de registratie. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt de vergoeding uiterlijk 5 dagen na de jaarlijkse verlengingsdatum geïncasseerd. Daarnaast ontvang je bij iedere jaarlijkse incasso altijd automatisch een factuur per e-mail.

Betaling maandelijkse kosten WoonVeilig diensten

Wij incasseren de vergoeding voor de WoonVeilig diensten maandelijks aan het begin van iedere kalendermaand op basis van de incasso machtiging en bankrekeningnummer (IBAN nummer) die je afgeeft tijdens de registratie. Je ontvangt standaard geen factuur als onderdeel van de WoonVeilig dienstverlening. Indien je een maandelijkse factuur wenst kun je dit aangeven middels een e-mail aan onze klantenservice (klantenservice@woonveilig.nl).

Zakelijke klanten

Ook zakelijke klanten kunnen tijdens het registratieproces kiezen om de vergoeding voor de WoonVeilig diensten jaarlijks te laten incasseren. Hier geldt eveneens dat afhankelijk van de gekozen betaalmethode de vergoeding uiterlijk 5 dagen na de jaarlijkse verlengingsdatum wordt geïncasseerd. Tevens wordt bij iedere jaarlijkse incasso eveneens altijd automatisch een factuur (incl. BTW) per e-mail verstrekt.

x

Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.

Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.

Start mijn adviesaanvraag

1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?

Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?

Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.

Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.

Vul een geldig e-mailadres in.

Jouw advies wordt samengesteld

Een moment geduld alsjeblieft

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens

Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld. Heb je vragen over jouw beveiligingsadvies of over de installatie van WoonVeilig dan kun je hieronder ook direct een belafspraak inplannen met een van onze beveiligingsexperts.

Maak direct een belafspraak met onze beveiligingsexpert Ga direct naar mijn beveiligingsadvies