Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

COMMERCIËLE KLANTENSERVICE MEDEWERKER

Weet jij hoe je de verwachtingen van onze klanten kan overtreffen? Krijg je energie van klanten blij maken? En ben je ook commercieel? Dan zoeken wij jou!

  • Klantgericht
  • Commercieel
  • Teamwork

Wat ga je doen?

Als commerciële klantenservice medewerker maak je deel uit van de afdeling Klantenservice. Je werkt samen met de manager Klantenservice en andere enthousiaste klantenservice medewerkers. Samen zorgen jullie ervoor dat onze service nog beter wordt en dat kansen benut worden.

De afdeling klantenservice bestaat uit: de Nederlands-, Frans-, en Engelstalige klantenservice voor WoonVeilig en Egardia. De Duitstalige klantenservice voor Egardia is gevestigd in Krefeld, Duitsland. Naast het bieden van service heeft elke collega een specialisatie. De afdeling klantenservice is ook verantwoordelijk voor het afhandelen van de retouren, defecten en refurbishment.

Jouw specialisatie is het zien en benutten van commerciële kansen. Bij acties, op touw gezet door de afdeling Marketing & Sales, ben je onmisbaar! Daarnaast heb je de vrijheid om zelf op commerciële kansen in te springen.

De klantenservice is een heel belangrijke schakel voor WoonVeilig en onze dienstverlening. Klanten kiezen onder andere voor ons vanwege onze goede service, dus wij doen er altijd alles aan om onze service nog beter te maken en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Iedereen binnen het team zorgt voor een goede samenwerking en sfeer, dat vinden we belangrijk. De feedback van klanten speel jij door naar je manager zodat dit op de juiste plek terechtkomt en dat de klantervaring wordt geoptimaliseerd.

WoonVeilig is een kleine maar groeiende organisatie waardoor de lijnen kort zijn en je veel impact kan maken. Heb je een goed idee? Maak het bespreekbaar en zet het op de agenda!

Elke afdeling stelt jaarlijks afdelingsdoelen op waar je het gehele jaar samen met je collega's aan werkt. Zo zorg je samen voor de kortste wachttijden, de snelste reactie op e-mail en chat en een steeds hogere klanttevredenheid.

Loop je ergens tegenaan, heb je ergens hulp bij nodig? Je hoeft het niet alleen te doen. Bij WoonVeilig doen we het samen!

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden zijn:

  • Je vertaalt klantwensen naar een commerciële oplossing
  • Je voert beveiliging-adviesgesprekken
  • Acquireren van nieuwe klanten
  • Demonstraties van ons alarmsysteem verzorgen
  • Pro-actief signaleren van verbeterpunten
  • Je helpt bij het halen van targets waaronder de klanttevredenheid en het signaleren van obstakels en kansen uit klantinteracties in de breedste zin om mede op basis daarvan als organisatie verder te ontwikkelen.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract van 32-40 uur per week
  • Een geweldige locatie in het mooie Gorinchem, vlakbij het centrum, station en snelweg (A27 en A15)
  • Via het Happy@Work programma worden er regelmatig verschillende leuke activiteiten georganiseerd voor teambuilding en plezier
  • Werken in een informele en gedreven cultuur
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband

Jouw talent

  • Je bent sociaal en dol op communicatie
  • Vertalen van klantwensen en ondernemen van de juiste actie
  • Veel passie en enthousiasme voor het blij maken van klanten
  • MBO werk- en denkniveau
  • De Nederlandse én de Engelse taal beheerst, Duits is een pré
  • Werkervaring in een soortgelijke functie
  • Pro-actieve houding en een echte doorpakker

Ben je enthousiast?

Lijkt het jou leuk om onze nieuwe commerciële klantenservice medewerker te worden? Solliciteer dan nu direct door jouw CV en motivatiebrief te mailen naar werken@woonveilig.nl.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op Ellen Nette-van Vaerenbergh via het telefoonnummer 088-383 8800

x

Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.

Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.

Start mijn adviesaanvraag

1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?

Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?

Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.

Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.

Vul een geldig e-mailadres in.

Jouw advies wordt samengesteld

Een moment geduld alsjeblieft

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens

Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld.

Ga direct naar mijn beveiligingsadvies