Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

Vacature I Fulltime Commercieel medewerker Klantenservice I 40 uur

Innovators op het gebied van huisbeveiliging

In 2008 ontwikkelde WoonVeilig de eerste Online Alarmcentrale. Wij maakten daarmee de wereld van de beveiliging in één klap modern! Een connected app gestuurd alarm- en camerasysteem, afgestemd op de hedendaagse mens die ‘in control’ wil zijn. De internationale tak ging in 2012 van start onder de naam Egardia en groeit nog steeds gestaag in meerdere landen: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Frankrijk en België. WoonVeilig levert haar producten en diensten via zowel online -, partner- en retailkanalen en is met het merk WoonVeilig marktleider in Nederland op het gebied van slim en veilig wonen.

Ambitieus in constante verbetering

Inmiddels heeft WoonVeilig zich ontwikkeld tot een internationaal bedrijf met meerdere afdelingen waar gedreven experts dagelijks nieuwe plannen ontwikkelen. Eenvoudige beveiligingsproducten en diensten die beschikbaar zijn voor iedereen. Met elkaar wordt over elke stap, elke procedure en elke nieuwe ontwikkeling heel goed nagedacht. Hierbij staat innovatie en perfectionering voorop.

We nemen verantwoordelijkheid

Bij WoonVeilig krijg je de kans om te laten zien waar je goed in bent. We geven je de ruimte en middelen om jezelf te verbeteren en je ideeën te ‘pluggen’. We zijn een innovatief en groeiend bedrijf met wereldwijde ambities. Deze groei wordt gerealiseerd door een enthousiast, betrokken team, vanuit ons hoofdkantoor te Gorinchem.

Waar zijn we naar op zoek?

Een gedreven, flexibele technisch commercieel medewerker binnendienst met een scherp oog voor kansen in de markt.

Wat ga je doen?

Als commercieel Klantenservice medewerker maak je onderdeel uit van de afdeling Customer Service. Je werkt samen met de manager Customer Service, andere teamleden en collega’s van Operations & Finance, Business Development, Marketing & Sales en Informatie & Technology Services. In totaal werken er ongeveer 35 mensen bij WoonVeilig.

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden bestaan uit:

  • Je vertaalt klantwensen naar een commerciële oplossing;
  • Directe beantwoording van telefonische- en email contacten voor Nederland;
  • Behandelen van klantvragen, voor en na de verkoop;
  • Voeren van beveiliging-adviesgesprekken;
  • Upselling kansen zien en benutten in onze bestaande klantenbase;
  • Acquireren van nieuwe klanten;
  • Demonstraties van ons alarmsysteem verzorgen;
  • Testen nieuwe functionaliteiten en verbeteringen op het beveiligingsplatform.

Hoe pas je in ons team?

Als commercieel medewerker speel je een belangrijke rol in ons team. Je kunt je werkzaamheden goed plannen, kunt omgaan met een verkooptarget en hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Binnenkomende vragen van de klanten worden grotendeels door jouw team beantwoord, wat betekent dat jouw werk voornamelijk bestaat uit adviseren van klanten en het uitvoeren van commerciële acties. Voor diepgaande technische vragen kun je altijd een beroep doen op de kennis van je collega’s. Vragen van klanten via komen via telefoon, chat en e-mail binnen, dus moet je zowel schriftelijk als verbaal goed kunnen communiceren.

Daarnaast is het belangrijk dat je:

  • Beschikt over uitstekende commerciële vaardigheden;
  • Ervaring hebt met klantenservice of callcenter activiteiten;
  • Graag telefonisch contact opneemt met klanten;
  • Affiniteit hebt met (internet en ICT) techniek en computervaardigheden;
  • Je hebt een klant- en servicegerichte houding;
  • MBO niveau, bij voorkeur richting commercie en automatisering, bij voorkeur aangevuld met cursussen op gebied van customer service;
  • Vloeiend Nederlands in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Franse en Duitse taal in woord en geschrift is een pré
  • Communicatief sterk; je vertaalt klantwensen naar het juiste product
  • Flexibele en proactieve werkhouding;
  • Fulltime functie 40 uur per week.

Wij bieden:

  • Een zelfstandige functie met een gedegen inwerktraject;
  • Groeimogelijkheden binnen een internationale omgeving;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap;
  • Informele werksfeer in een klein en ondernemend team, met korte communicatielijnen, bij een groeiend en succesvol bedrijf met een slim en innovatief product;
  • Prima salaris en secundaire voorwaarden, zoals pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden.

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en voldoe je aan de functie-eisen? Stuur dan je CV en motivatie per e-mail: werken@woonveilig.nl. Je kunt ook direct telefonisch contact met ons opnemen per telefoon: 06-24150411, contactpersoon: Bas ‘t Hoen. De gesprekken vinden plaats op ons kantoor te Gorinchem.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Customer Service | Klantenservice Medewerker | Commercieel Medewerker Klantenservice | Klantenservice | Callcenter |Customer Service | Klantenservice Medewerker | Medewerker Klantenservice | Klantenservice | Call Center | Customer Support | Customer Service | inside sales medewerker

Terug naar alle vacatures